گروه نرم افزاری کامیلو بررسی و انتخاب و خرید مطمئن محصول در فروشگاه بزرگ نرم افزاری کامیلو ،ارائه دهنده انواع محصولات نرم افزاری مختلف اندرویدی با امکانات فوق العاده به صورت رایگان و غیر رایگان برای کاربران عزیز قابل دسترسی می باشد.

محل لوگو

کاملترین و اختصاصی ترین مجموعه قالب های آماده پاورپوینت شامل 700 تم آماده به همراهمجموعه کامل آدمک های متحرک رایگان برای power point


کاملترین و اختصاصی ترین مجموعه قالب های آماده پاورپوینت شامل 700 تمپلیت آماده پاورپوینت به همراه مجموعه کامل آدمک های متحرک به عنوان هدیه

زندگی کوتاه است ،همراه ما زمان پس انداز کنید

با بانک تم آماده پاورپوینت به راحتی به آنچه که می خواهید برسید.

به همراه مجموعه کاملی از آدمک های متحرک جهت استفاده در پاورپوینت به عنوان هدیه

نرم افزار پاورپوینت یکی از پر طرفدار ترین نرم افزارها برای ساخت ارائه مطالب در جلسات، سخنرانی، کلاس وپرزنتیشن در سمینارهاو کسب و کار وشرکت و تجارت و جاهای دیگر می باشد.
یکی از ویژگی‌های یک ارائه‌ی خوب آن است که علاوه بر داشتن محتوای خوب و سازمان‌دهی‌شده، کسل‌کننده هم نباشد و بیننده را با خود همراه کند. یکی از روش‌هایی که برای ایجاد اسلایدهایی جذاب و دیدنی می‌توان به کار گرفت، استفاده از پس‌زمینه‌های مناسب در اسلایدها و نیز داشتن آدمک های متحرک و نمودارهای زیباست.

تم پاورپوینت زیر بنای طراحی پاورپوینت است که از اهمیت بسیاری برخوردار است. هرچند نرم افزار پاورپوینت دارای قابلیت ها و حتی تم های بسیاری است، اما با توجه به کاربرد بسیار وسیع پاورپوینت که امروزه تقریبا در تمامی حوزه ها مورد استفاده قرار می گیرد، نیاز به دسترسی به انواع متنوع و مناسب تم براساس نیازهای شما احساس می شود. سایت کامیلو به عنوان یکی از اولین تیم هایی است که اقدام به تهیه این مجموعه بینظیر و ارزشمند را کرده است ومجموعه های بی نظیری راجهت تسهیل طراحی پاورپوینت برای شما عزیزان جمع آوری وتهیه کرده است.

یک فایل پاورپوینت باید اسلایدهای زیبا با استایل جذاب داشته باشد که خواننده را جذب محتوا کند. اگر تم انتخابی برای اسلایدهای پروژه پاورپوینت شما جذاب نباشد. هر چند محتوا قوی باشد. خواننده را نمی تواند آنچنان که شما می خواهید جذب کند. سایت ما این کار را برای شما آسان کرده است وهمه آنچه که شما در این زمینه نیاز دارید را یکجا در اختیارتان می گذارد

یکی از کلیدی ترین نکات در انجام یک ارائه مطلب خوب و دقیق و استاندارد، استفاده از قالبی است که یکپارچگی و چیدمان پیوسته مطالب را حفظ کرده و با بهره گیری مناسب از انواع انیمیشن و رنگ های خوشایند، بتواند ضمن جلب نظر و توجه مشاهده کنندگان، اثر لازم را بر ذهن بیننده گذاشته و در پایان موجب رضایت خاطر ارائه دهنده و نیز مشاهده کنندگان گردد.

 

می خواهید ارائه های خود در پاورپوینت را بهتر از قبل کنید؟

بخش عظیمی از این کار به عملکرد شما بستگی دارد، اما یک قالب (Template) مناسب می تواند تاثیر فوق العاده ای داشته باشدو عملکرد شما را چندین برابر بهترو قوی تر نماید.

 

اگر به دنبال دانلود رایگان قالب پاورپوینت جذاب و حرفه ای هستید،درست آمده اید ،همینجاست

قالب های کم نظیری که ما در این پکیج ارائه داده ایم با قیمت بسیار ناچیز جهت دسترسی آسان شما عزیزان می باشد که در مقابل ارزش واقعی آن( 700 نوع مختلف تمپلیت + مجموعه کاملی از آدمک های متحرک +چندین هدیه بی نظیر) واقعا هیچی نیست وبا این پول حتی یک ساندویچ هم نمیشه خرید،چه برسه به این پکیج بی نظیر به همراه چندین هدیه ارزشمند دیگر که همراه پکیج به شما داده می شود اما به نظر بنده حقیر

پول درآوردن یک هدفه....کارکردن یه هدف دیگه....کمک کردن به بقیه هم یه هدفه...

به نظر ما ازبین این همه هدف خوب،یکی از بهترین هدفا اینه که به بقیه یاد بدی چطور زندگیشونو تغییر بدن

میتونی به بقیه کمک مقطعی کنی که البته اونم در شرایطی لازمه

اما خیلی وقتا ماهی گیری یاد دادن به کسی که خودشم طالب باشه میتونه تغییرات بزرگی در زندگیشون ایجاد کنه....

شما با این مجموعه و هدایای همراه اون میتونید به هرآنچه که در این زمینه میخواین دست پیدا کنید وبه طور کامل در ساخت حرفه ای پاورپوینت مستقل شوید.

پیشنهاد میکنم قبل از خرید این پکیج جامع و کامل حتما حتما یه سری به سایتهای دیگه که این قالب های آماده رو میفروشن بزنید و میبینید که اونها هر یک عدد از این قالب ها رو به قیمت این پکیج کامل میدن ‼

بنده خودم سالها دانش آموز و دانشجو بودم و(الان هم درمحیط شغلی) واقعا درک می کنم که در آن زمان با توجه به اینکه همچین پکیج کاملی در اختیارمون نبود هفته ها و گاهی ماهها برای پیدا کردن قالب مناسب پاورپوینت و تهیه و ارائه آن وقت صرف می کردیم و در بسیاری از مواقع هم ناامید میشدیم و از قالب های خود نرم افزار power point استفاده می کردیم و یه ارائه معمولی و غیر جذاب از کار در میومد با اینکه کلی براش وقت و انرژی می گذاشتیم.

کاملترین و بهترین مجموعه قالب های آماده پاورپوینت

تم پایان نامه

ارائه های درسی و دانشگاهی

تم متنوع تجاری

تم رشته های پزشکی

تم بسیار رنگارنگ عمومی

تم طبیعت و محیط زیست

تم خوراکی ها

تم کامپیوتر موبایل و اینترنت

تم حسابداری و امور مالی

تم متفاوت وجذاب برنامه ریزی ،روندها و فرایندها

تم ورزش و اوقات فراغت

تم بسیار جذاب عمومی

تم مد وفشن

تم در رنگ آبی با موضوعات مختلف

تم صنعت

تم ولنتاین

تم رنگارنگ هنر

تم کامپیوتر و تکنولوژی

تم تجارت الکترونیک

تم دانشگاه و آموزش

تم متنوع عمومی

تم ساده و متنوع عمومی

تم برق و الکترونیک

تم مهندسی مکانیک

تم جذاب عمومی

تم کودکانه

تم طنز

تم کشاورزی

تم متنوع مشکی

تم جدید

تم جذاب موسیقی

تم تکنولوژی

تم رباتیک

تم کامپیوتر و تکنولوژی

تم زیبا و متنوع در قالب تم گل

تم مدیریت

تم ساده و مدرن

 

تم مذهبی

تم سنتی

تم طرح قالی

و صدها تم متنوع دیگر...

 

 

دوست عزیز همینجا بهتون بگم وقتی این مجموعه بی نظیر رو تهیه کردین دیگه تا آخرعمرتون نیاز به هیچ قالب پاورپوینتی نخواهید داشت چون هر آنچه که بخواهید و درهر موضوع و در هر سطحی در این مجموعه فوق العاده موجوده،پس خیالتون راحت باشه،بعلاوه چندین هدیه بینظیر در رابطه با پاورپوینت همراه اون بهتون داده میشه که مطمئنم شگفت زده میشید که چرا قبلا این رمزو رموز رو بلد نبودید وکاش زودتر اون هارو میدونستید تا یک پاورپوینت فوق حرفه ای داشته باشین.

این مجموعه کم نظیر از تم های پاورپوینت که برای سهولت کار شما عزیزان قرار داده شده است حاصل سالها تلاش و صرف عمر ماست،دیگه نیازی نیست شما هم چندین سال از عمرتونو صرف کنید تا همچین مجموعه ی بینظیری از تم های آماده ارائه پاورپوینت رو داشته باشین،که ممکنه باز هم نتونین همچین قالب های فوق العاده و حرفه ای رو داشته باشین، شما میتونین همین الان خیلی راحت این قالب ها رو یکجا و بصورت فایل آماده بدست بیارین ،برای استفاده راحت تر شما عزیزان قالب ها دسته بندی شده اند و هر موضوعی رو که لازم داشته باشین میتونین به راحتی در این مجموعه بینظیر پیدا کنین.

بیش از 700 طرح اسلاید کاربردی و جذاب

کسی قبلا این جاده را برای شما هموار کرده است،حالا تصمیم با شماست که در آن گام بردارید و به موفقیت دست یابید

 

گروه آموزشی فروشگاه اینترنتی کامیلو این مجموعه ی کامل شامل تم و قالب آماده پاورپوینت را برای آماده سازی سریع فایل پاورپوینت جهت ارائه پایان نامه و پروژه در سمینار یا کنفرانس یا شرکت تجاری و بیزینس وپزشکی و فروشگاه و پروژه های بازاریابی و مارکتینگ، سرمایه گذاری، برندینگ، آموزش، تکنولوژی، تبلیغات ومد وفشن و مدرسه درهرسطحی وهر موضوعی که فکرش را بکنید...آماده نموده است. در این بسته بیش از 700 قالب آماده پاورپوینت برای رشته های مختلف و در سطوح مختلف موجود میباشد که به راحتی خواهید توانست اسلاید های آن و نیز متون خود را به سادگی کپی کرده و آماده ارائه نمائید. در این مجموعه تعدادی از قالب ها به صورت تخصصی و حرفه ای ارائه شده است (دارای تصاویر زمینه حرفه ای و فهرست بندی دقیق) که مناسب برای سمینار پایان نامه های ارشد و دکتری میباشد. همچنین برخی از قالب ها ویژه ی سایر مقاطع تحصیلی هستند که متن گذاری در آنها به نسبت آسان تر خواهد بود.این مجموعه تمام موضوعات و رشته ها و شاخه ها را پوشش می دهد.

اگر به یک قالب پاورپوینت ساده و سبک (PowerPoint Templates) با اسلایدرهای حرفه ای نیاز دارید که مخاطبان زیادی رو به برند یا شرکت شما جذب کنه ، ما به شما قالب پاورپوینت آماده مختص شرکت وتجاری را می دهیم.

تمام تلاش ما ایجاد شرایطی برای دسترسی شما عزیزان به بینهایت تمپلیت پاورپوینت در یک فضا و مکان امن و مطمئن می باشد.

مجموعه قالب های آماده پاورپوینت حاضر به همراه بک گراندهای متنوع جهت تهیه ارائه می باشد که به کاربران کمکمی کند تا ضمن سرعت بخشیدن در روند آماده کردن ارائه خود بتوانند، ارائه های جذابی در زمینه های مختلف داشته باشند.

هدیه به دانشجویان عزیز

شما که زحمت کشیدید وکنفرانس و پایان نامه را نگارش کرده اید و همه کار را انجام داده اید شاید نصف راه را رفته اید. نصف دیگر جلسه دفاع و ارائه است که فوق العاده مهم است. بارها دیده شده است که پایان نامه قوی به دلیل ارائه نامناسب در جلسه دفاع، به عنوان یک کار ضعیف از نظر داوران به چشم آمده است. بنابراین جلسه دفاع فوق العاده مهم است. یکی از مهمترین مسائل جلسه دفاع روش تهیه پاورپوینت است. فرمت و قالبی که شما برای پاورپوینت پایان نامه انتخاب می کنید تأثیر زیادی در جذب مخاطب دارد. قالب در حین سادگی باید زیبا هم باشد و نشان دهنده یک ارائه حرفه ای از طرف شما باشد،چه بسا که یک ارائه پاورپوینت خوب سرنوشت شما را تغییر دهد و شما را به سمت آینده ای روشن تر و با شغل بهتر و درامد بهتر سوق دهد.

قالب های فوق حرفه ای پایان نامه به نحوي طراحي شده است كه علاوه بر زيبايي ظاهري (كه البته در قالب های متنوع متناسب با سليقه شماست) بسيار مناسب براي ارائه پايان نامه، پروژه و تحقيق براي دوره هاي ليسانس، فوق ليسانس و دكتري مي باشد. در طراحي اين قالب سعي نموده ايم براي سهولت در دسترسي به موضوعات مورد ارائه، منو باري تهيه نماييم. همچنين دو كليد Home و Exit براي اسلاید گذاشته شده. همچنين از ويژگي هاي اين قالب ها اين است كه با هدايت شدن از يك اسلايد به اسلايد بعدي، متناسب با موضوع مورد ارائه در هر لحظه رنگ تب آن موضوع تغيير كرده و از بقيه تب ها متمايز خواهد بود به نحوي كه حاضرين متوجه خواهند شد شما درباره چه موضوعي صحبت مي كنيد.

فایل هایی که بعد از خرید دریافت می کنید:

700 قالب آماده پاورپوینت

هدایای همراه این پکیج

مجموعه کامل آدمک های متحرک جهت استفاده در پاورپوینت تان

چندین هدیه ویژه و بی نظیر در رابطه با پاورپوینت که وقتی اونهارو میبینین آرزو میکنید کاش زودتر این آموزشات رو دریافت میکردم(رمز و رموز و تکنیک های طراحی یک پاورپوینت حرفه ای و زیبا)

اونجاست که متوجه میشین اونایی که با پاورپوینت شون همه رو سرجاشون میخکوب میکنن در واقع از چه تکنیک هایی استفاده میکنند.

اهمیت یک پاورپوینت خوب

ممکن است چندین ماه برای پژوهش‌تان تلاش کرده باشید و به بهترین نتایج رسیده باشید ولی با یک پاورپوینت ضعیف قادر نباشید همه نتایج ارزشمندتان را که در پژوهش و به سختی بدست آورده‌اید را به خوبی به حضار و اساتید منتقل کنید. اهمیت یک پاورپوینت حرفه‌ای زمانی نمایان خواهد شد که بدانید 80 درصد پژوهش شما در همان چند دقیقه ارائه پاورپوینت‌تان ارزیابی و قضاوت می‌شود. توجه کنید که یک پاورپوینت خلاقانه و حرفه‌ای می‌تواند یک پژوهش ضعیف را بسیار عالی جلوه دهد. ما در کنار شما هستیم تا یک ارائه‌ بی‌نظیر تجربه کنید.

عزیزان الان دوتا در جلوی پای شما قرار داره،یکی از درها روش نوشته ورود و دیگری نوشته خروج.تصمیم با خودتونه که آینده رو چگونه می خواین بسازین.اگه آینده خودتونو دوست دارید و دوست دارین که حرفه ای زندگی کنیدو از وقتتون استفاده مفید ببرین،از درب ورود وارد بشین و می بینید که همه چیز حقیقت داره و خیلی ساده می تونید پاورپونت خودتونو بسازید،اون هم با قالب های آماده و بی نظیری که ما در اختیارتون میذاریم.یا هم که شک و تردید می کنید و از درب خروج خارج خواهید شد و تا سال ها به این فکر خواهید کرد که پشت در ورود چی بوده و چرا خدا در این روز این پکیج رو سر راه شما قرار داده.

به هرحال تصمیم باشماست و ما تلاشمون رو برای شما کردیم.شک نکنید کسانی باید موفق باشن که مثل ما بهاشو بپردازن.کسی به خواسته هاش می رسه که بهاش رو بده چون موفقیت و زندگی عالیتر رو به بها میدن نه به بهانه.دوستان شما همین امروز می تونید شروع کنید وبا تهیه و ارائه پاورپوینت های فوق العاده خودتون همه رو شگفت زده کنید و تحت تاثیر قرار بدین .ما برای شما و وقت شما ارزش قائلیم،دنیای خودتون رو از همین امروز بسازید،چرا که کار امروز را به فردا سپردن از ویژگی های افراد شکست خورده هست دوست عزیز.

وقتی ما این کار را شروع کردیم متاسفانه چنین پکیج و بسته کامل و جامعی رو در اختیار نداشتیم.اما شما چطور؟شما هم واقعا در اختیار ندارید

توجه داشته باشید بنده ابتدا می خواستم این پکیج رو با قیمت بالاتر از این قرار بدم.ولی به دلیل درخواست های مکرر شما عزیزان مبنی بر ارائه تخفیف و ناتوانی در پرداخت هزینه،با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه ومردم،برای رفاه حال دوستان عزیزی که مایل به تهیه این قالب های بی نظیر هستند این پکیج با قیمت بسیار ناچیزی و میشه گفت در حد رایگان ارائه میشود ولی به زودی افزایش قیمت خواهیم داشت حالا دیگر مختارید میتونید با این پول یه ساندویچ بگیرید یا اینکه با تهیه این پکیج آینده تونو درخشان تر کنید.

شعار ما :" خرید راحت،مطمئن و امن حق مشتری است"

شما می توانید راه چند ساله ما را به راحتی طی کنید....

آیدی پشتیبانی :

@kamilo_support

گارانتی :

در صورتی که پس از خرید متوجه شدید که این پکیج جامع ارزش این قیمت را ندارد ‼‼ پشتیبانی ما بدون هیچ سوالی هزینه پرداختی را به شما برگشت می دهد.

این مجموعه ( دانلود700 قالب پاورپوینت آماده ) به صورت اختصاصی به وبسایت کامیلو تعلق داشته و هر گونه کپی برداری و انتشار غیر قانونی آن توسط افراد سودجو، بدون تذکر قبلی، پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.

کسانی که هم اکنون خرید خود را تکمیل نمایند یک هدیه ویژه که روش قیمت نمیشه گذاشت به همراه پکیج دریافت می کنند،با توجه به ارزش بالای این هدیه ،به زودی این هدیه ارزشمند از پکیج برداشته می شود و به صورت جداگانه به فروش می رسد.

تمامی قالب ها قابلیت ویرایش و قابلیت افزودن اسلاید را دارند.بلافاصله پس از خرید دکمه دانلود برای شما ظاهر می شود و همچنین محصول به ایمیل شما نیز ارسال می گردد.

دوست عزیز باتوجه به درخواستهای زیادی که شده این پکیج فقط به مدت محدود 2 هفته با این قیمت ارائه میشه و بعد از اون صد در صد و قطعا افزایش قیمت خواهیم داشت پس این فرصت استثنایی را از دست ندهید و این مجموعه فوق العاده را یک بار برای همیشه از آن خود کنید و استاد اینکار شوید.

برای خرید(پرداخت و دانلود)کاملترین مجموعه قالب های آماده پاورپوینت و دریافت هدیه ویژه از طریق قسمت زیر اقدام کنید:

 

 

 

 

 

 

 


مبلغ قابل پرداخت 59,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد - گروه نر م افزاری کامیلو

فروشگاه آنلاین گروه نرم افزاری کامیلو

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما